Malgrat l’endarreriment de les beneïdes de Sant Antoni, la jornada ha aplegat centenars de persones a la plaça d’Es Fossar.
Trenta-cinc cavalls, quatre carruatges, una comparsa i una desena de carrosses, a més de nombrosos animals de la llar, han assistit a la tradicional celebració organitzada per l’Ajuntament i la Parròquia de Santa Maria de Sineu. Es Mercat estava estibat, en comparació amb les edicions dels dos anys anteriors, quan només aplegaren dues o tres carrosses i pocs animals.
La celebració ha estat amenitzada per les xeremies, els caparrots i música tradicional mallorquina. Un cop acabada la celebració, el repicar de campanes ha anunciat la celebració de l’ofici, amb el cant dels goigs a Sant Antoni de Viana.
